Tutoring

Podejście indywidualne

Po przystąpieniu do naszego programu edukacyjnego, każde dziecko otrzymuje swojego Tutora – pedagoga, który staje się opiekunem i przyjacielem dziecka. Jego zadaniem jest indywidualna praca z dzieckiem, uważne obserwowanie jego rozwoju, a także stały kontakt z Rodzicami.

Podczas spotkań z Rodzicami (3 razy w roku lub częściej, w razie potrzeby) traktujemy każde dziecko indywidualnie. Rozmowy mają na celu nie tylko przedstawienie Rodzicom spostrzeżeń opiekuna dotyczących mocnych i słabszych stron dziecka, ale także wysłuchanie opinii i obserwacji rodziców na temat dziecka. Dzięki tym rozmowom możemy ustalać i modyfikować wspólne cele edukacyjne i wychowawcze oraz indywidualny plan pracy, aby wspierać dziecko w jak najbardziej harmonijnym rozwoju, w oparciu o wzajemne zaufanie i wspólne dążenie do jego pełnego potencjału.

Dlatego tak ważna jest dla nas możliwość spotkań z obojgiem Rodziców.

Podejście holistyczne

Rozwój dziecka postrzegamy jako proces wielowymiarowy. Dbamy o harmonijny rozwój fizyczny, intelektualny i duchowy, traktując każdą z tych sfer jako równie ważną. Zależy nam nie tylko na szybkości przyswajania wiedzy i nowych umiejętności, ale również na jakości relacji, które dziecko buduje z innymi. Obserwujemy i wspieramy dzieci w rozwijaniu więzi społecznych, a poprzez kształtowanie pozytywnych postaw i nawyków pomagamy im wzrastać jako osoby. Naszą pracę opieramy na uniwersalnych wartościach, takich jak przyjaźń, roztropność, sprawiedliwość i pokora, które stanowią fundament ich rozwoju osobowościowego.

Aktualności